Youtube & Co.-Sammlung

Hier hat alles Platz, was nicht in die anderen Bereiche passt (Off-Topic).

Moderator: Moderatoren

Antworten
General Pepper

Beitrag von General Pepper »

General Pepper

Beitrag von General Pepper »

General Pepper

Beitrag von General Pepper »

American Psycho Trailer



Ich liebe Christian Bale. Ich bin hetero, aber ich liebe Christian Bale.



General Pepper

Beitrag von General Pepper »

Dann stimmt also der Hinweis auf der Packungsbeilage "Nicht zusammen mit Alkohol einnehmen".
General Pepper

Beitrag von General Pepper »

Bild

Dr. House: You seem to be completly clear and focused. Which drugs do you use?

Billie: Ofc nothing




he is Fuc**ng right
God fu**ing loves you all!

http://www.hollywoodreporter.com/news/b ... his-425111

"Billie Joe Armstrong is opening up about the substance abuse issues that led to his onstage meltdown at the iHeartRadio festival and his experience in rehab afterward during which he suffered through a "gruesome" withdrawal period.

In the latest issue of Rolling Stone, on newsstands Friday, the Green Day singer addresses his behavior at last September's iHeartRadio fest, when he abruptly ended his set by smashing his guitar and exclaiming "I'm not f--king Justin Bieber." He said at the time he was protesting that his set was cut short by organizers; shortly thereafter, amid a torrent of media headlines about his angry rant, Armstrong was entered into a month-long outpatient rehab program for alcohol and prescription drug abuse."
General Pepper

Beitrag von General Pepper »

Serdar Somuncu überfällt Stefan Raab - TV total

Benutzeravatar
Wingman
Administrator
Administrator
Beiträge: 4165
Registriert: Mo 4. Sep 2006, 00:00
17
Wohnort: Zeit/Raum-Illusion
Kontaktdaten:

Beitrag von Wingman »

Epic Bagger! :lol:

Zuletzt geändert von Wingman am Di 7. Jan 2020, 19:15, insgesamt 1-mal geändert.
Selbsterfahrung - der kleine, aber feine Unterschied zwischen Wissen und Weisheit.
- Wingman (2013)

T-R-P-a-RV™ (Temporal-Reversives-Prädestinationsparadoxes asoziatives Remote Viewing) :P
General Pepper

Beitrag von General Pepper »

Epic Bagger!
Angenehme Musik, wenn man morgens aufsteht. Wäre da nicht dieser schranzige Teil "BAGGER 288 BAGGER 288 BAGGER 288.
General Pepper

Beitrag von General Pepper »

badass song:

General Pepper

Beitrag von General Pepper »

Ich glaube nicht, was ich da sehe:

African pastor releases demons from pregnant woman.
http://9gag.com/gag/aOmV0EM

Vorallem:

Wieso muss einer seiner "Diener" ihn von hinten festhalten? Hat er zwar die überwältigende Kraft böse Dämonen mit seinem Schuh zu vertreiben, aber kann bei dem "Akt" das physische Gleichgewicht nicht halten?
Antworten